eelma

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

omg, whats wrong with me ?

Av eelma - 4 november 2011 02:42

Asså...varför kan jag inte sova ?! :o Jag har suttit här sedan halv ett och kollat på en massa konstiga klipp på youtube, kul liv osv ? ah jo tjena ! Nej men varför kan jag inte sova? inte för att jag direkt har försökt men..jag är ju knappt ens trött ju? HAHAH, åh fan vad synd att min cam inte funkar...kunde ju ha gjort ett helt otroligt awesome nattvideoklipp ! Hade varit helt crazybanana, HAHAH! 
Jag förstår inte hur jag inte kan va trött ? ;s Har ju för fasen varit vaken sedan HALV ELVA imorse! 

Antar att jag får göra ett tappert försök till att sova nu så jag inte är helt död imorgon när jag ska städa hela övervåningen...eller ah mitt rum och hallen, heheh :3 för er som bryr er..;) SEX AND THE CITY NU OCH SEDAN KANSKE,BARA KANSKE JAG SLUMMRAR TILL ETT PAR TIMMAR. PEACE AND LOVE :D

   Angående bilden:
HAHA söt jag är som använder TheLolCam.com! Men seriöst, min cam funkar bara där..inte som vanligt ;o och det suuuuger ! 

Och btw, ser ni hur långt hår jag har fått eller ?! hehe har slitna toppar men asså..jag vill inte klippa mig för då blir det ju kortare :( hahahahah godnatt nu :)

 
 
Ingen bild

Kakmonstret! :)

4 november 2011 02:54

Söt tjej!
Drick alkohol så däckar du snart! :D

Elmo är muppen #1. (;

eelma

4 november 2011 12:10

hihi tack !
äsch, jag somnade ändå ;)

kakmonstret är muppen #1 ;)

 
amanda

amanda

4 november 2011 18:49

det är riktigt pain in the as när man inte kan somna!

sv; åh tack så himla mycket, detsamma!
allt bra? :)
kram <3

http://amandayes.blogg.se

eelma

4 november 2011 19:34

ja det är det verkligen !

allt är bara bra, sj ? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards