eelma

Alla inlägg den 29 november 2011

Av eelma - 29 november 2011 20:21

Hej hej ! 


Tiden går så sinnessjukt fort! Herregud, det känns som om det va igår som jag skrev "01 november". :o

Jaja, snart är det min födelsedag och juuulafton :D


However...min dag har varit helt okej. Började dagen med att va pissed off men det gick över efter en stund och var på bra humör snart igen :-)
Skolan har varit ganska sådär lagom seg idag, gick med min finaste Agnieszka till Sessans och fikade idag på lunchrasten, super mysigt!

Åh jag pallar inte med mig själv asså...matteprovet idag gick åt skogen..HEJ IG-BARN!


Kom hem runt 4 och va super trött. Plockade direkt fram gitarren och myste någon timme..har tvättat lite också, duktigt :-)

Jag borde ha ägnat hela eftermiddagen åt att städa och fixa på mitt rum men jag har verkligen inte orkat.. INTE BRA! :-(


Så nu ska jag plocka i ordning här och sedan dammsuga. Sedan hoppar jag in i duschen och efter det kollar jag på Sex and the city och målar mina naglar rööööda!
Vi hörs mer imorgon, sov så gott fina ni :-)
Kram!

   

Skapa flashcards