eelma

Alla inlägg den 4 november 2011

Av eelma - 4 november 2011 20:14

Heej :)

Min fredag har spenderats med en ganska lång sovmorgon, sex and the city och städning. Ska strax ner och joina familjen i soffan framför idol, fredagsmys :) Har precis tagit lite bilder till bloggen för att ni ska få se mitt långa hår, hehe (a) 


Hur har ni spenderat eran fredag ? :)

   

osminkadtjej96 :)

Av eelma - 4 november 2011 02:42

Asså...varför kan jag inte sova ?! :o Jag har suttit här sedan halv ett och kollat på en massa konstiga klipp på youtube, kul liv osv ? ah jo tjena ! Nej men varför kan jag inte sova? inte för att jag direkt har försökt men..jag är ju knappt ens trött ju? HAHAH, åh fan vad synd att min cam inte funkar...kunde ju ha gjort ett helt otroligt awesome nattvideoklipp ! Hade varit helt crazybanana, HAHAH! 
Jag förstår inte hur jag inte kan va trött ? ;s Har ju för fasen varit vaken sedan HALV ELVA imorse! 

Antar att jag får göra ett tappert försök till att sova nu så jag inte är helt död imorgon när jag ska städa hela övervåningen...eller ah mitt rum och hallen, heheh :3 för er som bryr er..;) SEX AND THE CITY NU OCH SEDAN KANSKE,BARA KANSKE JAG SLUMMRAR TILL ETT PAR TIMMAR. PEACE AND LOVE :D

   Angående bilden:
HAHA söt jag är som använder TheLolCam.com! Men seriöst, min cam funkar bara där..inte som vanligt ;o och det suuuuger ! 

Och btw, ser ni hur långt hår jag har fått eller ?! hehe har slitna toppar men asså..jag vill inte klippa mig för då blir det ju kortare :( hahahahah godnatt nu :)

Skapa flashcards