eelma

Alla inlägg den 24 november 2011

Av eelma - 24 november 2011 19:45

Nyhet @ Gina Tricot!    
Tänkte införskaffa mig denna röda tröja nu när jag åker in till Borås på lördag. :-)
Har inte så mycket i plånkan så får bli minimalt med shopping denna gången!
Du får loss den för 199kr på Gina :-)

Det här charmiga nattlinnet är också en nyhet på Gina Tricot!

Finns i flera färger och kostar 149kr.
Och om min plånka inte hade varit så tom så hade jag köpt med mig det på lördag med men det får vänta ett tag till tror jag :-) 

 
Av eelma - 24 november 2011 17:48

Hej!


Dagen har varit väldigt seeeg men det är alla torsdagar så.. Massa lektioner och dåligt humör, ingen bra kombo!

Som jag skrev igår så ville jag verkligen inte va med på badet..och efter att ha undviket badet i skolan på 2 år så va jag med idag och det va faktiskt inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Johannes hade egen lektion, skit kul (y)

Sofia ringde mig när jag satt på bussen hem, kom hem ungefär vid 4. Jag och Sofia pratade ganska länge, sjukt bra! :-)

Har lite läxor å så att göra..eller ah, ska göra min uppsats. Men jag ooorkar inte :-(


Sitter just nu framför tvn och väntar på att mamma ska komma hem. Hon åkte till Stockholm igår och kommer hem nu snart :-)

Resten av kvällen spenderas framför tvn eller med gitarren i knät, helt okej. 
Ska även packa lite för imorgon följer jag med Tove hem och sover där till lördag. På lördagen så ska jag åka med Tove, hennes pappa och lillebror till Borås. Inte illa :) 

Får se om jag orkar blogga mer sen eller inte..tänkte iaf försöka fixa ihop ett kolage med allt jag vill ha på min födelsedag och julafton :-)


Kram så länge !

   

Skapa flashcards