eelma

Alla inlägg den 19 november 2011

Av eelma - 19 november 2011 13:35

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :-D

haha, är hyper efter en jävla massa socker!

Är fortfarande hemma hos Eric med Andreas, Lucas och Johannes har åkt hem. Det ska nog jag och andreas göra snart med :-)


Vi åkte till trampolinen igår, stod typ och snacka med Jenny hela tiden. Efter de gick vi till Dillans och åt pizza..(smalt!)

Åkte sedan hem till Eric igen och killarna spelade medans jag satt med min lilla dator och kollade på Lejonkungen med en stor godispåse bredvid mig :-)

Vi vaknade runt halv 11 och det första jag gjorde va å sätta på Lejonkungen..igen!  


Resten av dagen spenderas här hos Eric, och sedan ska jag väll hem och städa lite i mitt rum. Är sjukt trött ! 
Ha en fin lördag så hörs vi senare, kram ! :-)

   

Hur illa snyggt va inte de här eller ?!

Skapa flashcards