eelma

Alla inlägg den 14 november 2011

Av eelma - 14 november 2011 21:34


hejdär, har ni en bra måndagskväll? 

Själv så sitter jag här och lyssnar på James Morrison. Ska snart gå ner och tvätta av sminket och borsta tänderna. Ska sedan upp hit igen för att fixa kläderna tills imorgon så jag slipper stressa på morgonen ;-) Sedan ska jag kolla på en riktigt saknad disney klassiker, LEJON KUNGEN♥

Har pluggat, lyssnat på musik och myst med tända ljus nu under eftermiddagen..inte illa! 
Blev ändrade planer så slapp städa, det är alltid ett +, right ? ;-)
På onsdag så åker jag antagligen till Andreas och så ska vi ha en sån där bästisdag! Vi ska kolla på nya tecknade filmer och tröstäta, nu kryper tjockisen i mig fram...., CHOKLADPUDDING! :-D haha, han är bra va! 


Got to kila! Vi hörs mer imorgon, godnatt kramis ! :) 


  En av mina favortit scener i filmen. 
Dom är så fina vänner hela livet.
I love it. 

Av eelma - 14 november 2011 17:08

Kom hem från skolan för undegfär en timme sedan. Åååh, jag är verkligen såå skoltrött just nu! Min hk-läxa ska vara klar imorgon, har NOprov på onsdag, glosor till torsdag och matte till fredag..brb, ska bara gräva ner mig i ett hål någonstans tills på fredag..:(
Idag va nog första gången jag kände att en måndag gick fort!


Har haft ont i svanskotan hela dagen, värre än vanligt..fml typ -.- Får väll hoppas på att det blir bättre :)
Resten av eftermiddagen så ska jag plugga och sedan städa lite :) blog u later :*

   

Ovido - Quiz & Flashcards