eelma

Alla inlägg den 23 november 2011

Av eelma - 23 november 2011 21:36

Heej !


Har suttit här hela eftermiddagen och kollat på bilder, ätit klementiner, pratat med folk på skype, spelat gitarr och har börjat med min slöjduppsats. Tror den kommer bli skit bra till slut ;-)
Nu ska jag alldeles strax borsta tänderna och tvätta bort sminket. Sen ska jag somna till ännu en sesong av Sex and the city, beeeroende !

Sjukt seg och lång skoldag imorgon..+ att vi har bad och jag hatar att bada! eftersom jag är så osäker över min kropp så vill jag hellst inte ha bikini på mig, hatar att bada i badhus!

Men får offra mig lite denna gången eftersom Johannes ska ha egen lektion, vad gör man inte för sina vänner ? :-)


Bloggar mer imorgon när jag kommer hem! Godnatt, P&K!


   



Av eelma - 23 november 2011 16:14

Hej!


Igår bloggade jag ingenting eftersom jag skulle städa ordentligt i mitt rum. Vek ALLA mina kläder, plockade bort alla sommar kläder, bytte lakan, dammsög, torkade av bänkar och bord och putsade fönster och spegeln. Riktigt nöjd med mig själv! :-)


Skolan har varit chill, haha har kännts som om det varit fredag varje dag denna veckan ju :o

No, engelska, spanska och musik elevensval, joooo har hört att ondsdagar är chill :-)

Har knappt några läxor denna veckan heller så det är bra!


Kom hem runt 3 och åt rostade mackor och drack pucko med min lillasyster. Sedan gick jag upp till mitt rum, bäddade sängen, tände ljus och satte mig vid skrivbordet och började göra en "tankekarta" över min slöjduppsats som ska vara inne på fredag, så nu äre brottom! 
Tänkte skriva om några olika moden och stilar. Sånt som kommer tillbaka varje år och sånt som är nytt. Tänkte även skriva om sommarmodet 2011, sounds helt okej eller ? :-)

Har precis blivit klar med min tankekarta så sitter och lyssnar på musik och äter klementiner.


Har också ringt och beställt tid för ögonbryns vaxning på Evas skönhetsvård på fredag, åh ska bli så skönt att få det gjort!

Tänkte ta och klippa mig snart också, sak bara samla lite pengar först.
Är så himla osäker på om jag ska behålla mittbenan eller om jag ska byta tillbaka till snedbena och uppklippt. Eller om jag bara ska klippa topparna och klippa lugg..
KOM IGEN OCH TYCK TILL NU DÅ !
Ska göra en liten omröstning här till vänster så ni kan rösta.

<------------------------------------


Nu ska jag fortsätta mumsa på kementinerna och sedan plocka fram min boyfriend gitarren en stund. 
Ha en fin onsdag, kram !

   

Ovido - Quiz & Flashcards