eelma

Alla inlägg den 28 november 2011

Av eelma - 28 november 2011 18:04

Hej!


Har inte bloggat sedan i söndags, förutom bilderna ni fick se igår, fina va? ;-)

Den röda tröjan köpte jag på Gina och har redan visat upp den här på bloggen och mössan köpte jag på H&M, jag älskar den! 


Iaf så i söndags vaknade jag och Tove runt 9 och gick upp, fixade oss och åt frukost sedan åkte vi till kyrkan i Herrljunga för att gå på gudstjänst..Tove va tvungen å gå dit för konfan osv, och då är jag så himla snäll och gör henne sällskap :-)

Efter det åkte vi hem till henne igen och kollade på tv, fikade och myste i soffan medans stormen satte igång ute!
Åkte hem runt 4. Pappa, mamma och min lillasyster hade bakat pepparkakor så åt de och drack glögg med familjen en stund och sedan plockade jag fram min fina gitarr och satt och spelade ett par timmar. Somnade sedan till Sex and the city. Fin söndag :-)


Måndag, ah vad ska man säga om det egentligen?
Mitt humör har varit på topp idag så det har gjort dagen bra :-)
Rasmus hade egen lektion på idrotten idag, väldigt roligt!
Haha längtar tills jag ska ha egen idrottslektion! :-D

Resten av dagen bara flög förbi och det känns nu som om det bara var några få timmar sedan jag släpade mig ur sängen :P

Denna veckan blir riktigt chill!
Imorgon har vi vanlig skoldag. Onsdag, repetition till lucia, friluftsdag och slutar tidigt. På torsdag står jag i caféterian hela dagen med andreas och fredag är en helt vanlig dag men chill för sedan är det helg. 
LOVE MY LIFE ! :-)


Resten av kvällen spenderas framför datorn med musik och ska väll ta och äta nått sen också.. 
Bloggar nog mer senare, vi hörs då, kram :)

   

Ovido - Quiz & Flashcards