eelma

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

I apologize !

Av eelma - 4 februari 2012 00:27

Vet inte hur jag lyckas men bloggar ganska flitigt några dagar och andra dagar så bloggar jag inte alls..jag får nog bli lite bättre på de här, eller vad säger ni ? :-) 


I onsdags va jag i alla fall med min bff Amalia. Hon följde med mig hem, vi myste med valparna, fotade lite, åt toast och spelade in en liten cover. SUPER MYSIGT ! 

I skolan i onsdags bestämde jag mig för att byta elevensval. Så jag bytte från hemkunskap till musik eftersom jag tycker mer om att pyssla med musik än att laga mat ;-) Vi ska tydligen fixa en liten föreställning inför resten av skolan, några veckor innan sommarlovet. Tror det kan bli riktigt bra, speciellt eftersom vi har planerat riktigt bra grejer, hehehe! 


Igår, torsdags, gjorde jag inget speciellt. Va i skolan. Gick till tandläkaren under spanskan och fick en tand lagad, fint. Lite läskigt med bedövning och hade ont i tanden när den försvann, mysigt. 
Kom hem och va verkligen otroligt trött så tittade lite på tv och gjorde inget speciellt.


Idag hände det inget speciellt, skola och sen hem typ. Gjorde klart min fina gubbe på bilden, blir lätt ett VG.

Fixade lite toast och varm oboy, gick upp till mitt rum och kollade på senaste avsnittet av Elsa's värld och Livet blir bättre. Somnade dock efter halva och sov till klockan 8 då min syster sa till mig att det va mat, mammas tomat/pasta soppa, mums! Har suttit framför pianot och lite med gitarren i famnen ungefär 1,5 timme. Nu ska jag kolla klart på senaste avsnittet av Livet blir bättre!

Imorgon blir bloggningen svag igen, ska nämligen upp till falköping och spendera dagen i skidbacken med min lillasyster och "halvsyskon" Tove och Jimmi. (dom är så nära vänner att dom är som mina syskon)  Ska bli jätte trevligt, bara inte kylan tar död på oss! 


Tusen pussar och kramar till er som orkar läsa hela, ni är guld värda! :-*

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards