eelma

Alla inlägg den 17 november 2011

Av eelma - 17 november 2011 20:04

Hej alla korvar :D

haha, förlåt för min super dåliga uppdatering men igår så följde jag ju med Andreas hem efter skolan och vi kollade på typ V.Ä.N.N.E.R och OTH, hehe jag som valde program :-P


Dagen har varit helt sådär, lite upp och ner så att säga. Massa lektioner och lite rast...oh I love Thursdays -.-'

Va typ huuuur seg som helt sista lektionen, väldigt chill med film då. 

Åkte hem och har inte gjort nått hemma..bara lagat mat.

RIKTIGA KVINNOR STÅR I KÖKET! ;-)


Fredag imorgon, något annat än chill..? NÄÄÄ :-D

Åker med Andreas och Lucas hem till Eric imorgon och sen till trampolinen. Efter de ska vi hem till Eric och dom ska spela och jag ska sitta och störa dom, hehehe :-D  

Sover där till lördag, trevligt!


När jag började skriva det här inlägget så tänkte jag skriva ett mycket argt och irriterat inlägg, men nu sket jag i det.

Vi tar det en annan dag!


Bloggar mer imorgon eller nått, bye :)


 
 

Ovido - Quiz & Flashcards