eelma

Alla inlägg den 2 november 2011

Av eelma - 2 november 2011 21:43

Är väldigt glad såhär på kvällskvisten. Min feber är borta, jag är mindre förkyld och huvudvärken är borta. Stort + är ju att imorgon vid tolv tiden så kilar jag iväg till syskonen Hådell ! Och eftersom jag inte har med min dator och för att dom inte har nått trådlöst internet så blir det inget bloggat imorgon. Fast, jag kan fixa några tidsinställda! 
Kan tänka mig att vi kommer kolla på en massa filmer eftersom vi ska dygna...eller ah, iaf va uppe väldigt länge! Hahaha, vi har tänkt att dygna varje gång jag är där, men vi har alltid varit för trötta! ;)
Kommer hem på fredag, vet inte tid men någon gång iaf :)  


Så jäääävla klantig som jag är så halkade jag såklart i trappan förut och det känns som om jag har brutit nått i vid min stortå.. Hela innersidan av foten gör ont när jag går på den eller när jag sträcker på stortån...BRA ELMA ! 


Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan kolla på Sex and the city, suprise ? ;)
ska bara ner och se varför min bror muckar ! heho, gooodnatt ! :)

bara för att svampbob har söta byxor<3   

Av eelma - 2 november 2011 14:11

Vaknade runt halv ett och har legat i sängen och kollat på Sex and the city sedan dess. Ska nu ta på mig mjukisbyxorna och sedan ut med vovven. Frukost och SATC efter det, illa bra va ? Ska försöka äta lite socker i frukosten, får börja tänka på det nu ;) ttyl !

Ovido - Quiz & Flashcards