eelma

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

trött!

Av eelma - 9 december 2011 23:57

Har spenderat nästan hela dagen i bilen, har varit väldigt trött men humöret har varit på topp :-)
Vi kom fram till mässan runt fem och vi satte upp montern, blev super bra faktiskt :-)
När vi va klara där åkte vi till hotellet, checkade in och gick sedan och åt på hotellets resturang, jätte god mat verkligen!
När vi hade ätit klar och så så gick jag tillbaka till rummet och plockade fram datorn och kollade bland annat facebook. Kollade på Idol och åt godis. Mamma och lillsyster åkte härifrån till en valpköpare runt 8 så har varit själv sedan dess och dom kom tillbaka för ca en kvart sedan. Låg i badkaret och duschade i typ en timme, sjukt skönt va det! :-)

Antar att det är fler än jag som tycker att det va rätt att Amanda Fondell vann Idol 2011! 
I början hatade jag henne och tyckte verkligen att hon sög men hon va så sjukt duktig i kväll och har varit det dom senaste veckorna så hon är helt klart värd det :-)
Har dock ända från början tyckt att Robin har varit bäst men ikväll va han inte speciellt bra, han va falsk och rätt tråkig :-( Men han är en superbra tvåa och ska va stolt :-)


Nu ska jag kolla lite på tv och fortsätta skriva med min bff Oscar :-)
Bloggar mer imorgon eftermiddag eller kanske under dagen från mammas mobil :-)
massa kramar, godnatt!
    

Bild 1: Piggaste tjejerna på mammas jobb imorse, väntade på att få åka iväg :-)
Bild 2: Maten på hotellet, sjukt god! 
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards