eelma

Alla inlägg den 19 december 2011

Av eelma - 19 december 2011 21:07

Heeey ya!


okej..klockan är lite över nio och jag är redan sjukt trött! 
Nu ska jag bestämma lite vad jag ska ha på mig imorgon och seda packa ner badkläderna som ska med till Åsa imorgon...Undra vad fasen hon har hittat på nu.. ;-)

Ska bli så kul att öppna lite presenter och så imorgon!
Längtar längtar!!! :-D

Nu ska jag tvätta bort sminket och sedan krypa ner i sängen, bloggar mer imorgon !
Godnatt fina ni! Love
 

Jag älskar snön !

Av eelma - 19 december 2011 17:31

Hej !


Måste ju bara nämna att även idag så blev det en längre sovmorgon...klockan är cp och ringde inte förens 8 så jag försov mig, big time! Kom till skolan 10 över 9 och hade svenska, enda riktiga lektionen på hela dagen, chiiiiiiiiill !

Hade julavslutnings övning på idrotten, snacka om klasskampen på NO lektionen och kollade på film på SO lektionen, chill:-) 

Känns såå skönt att vi inte har några läxor, prov eller inlämningar kvar innan lovet ! UNDERBART :-D


Imorgon är det min födelsedag och då ska jag till Åsa för hon har tydligen hittat på något..;-)

Och på torsdag ska vi ha "julklappsbytning". Åsa, Linnea, Helena, Wille, Elin, Sandra, Linda och jag. Vet inte riktigt var vi ska va men antagligen hos Helena, mysigt pysigt! :-)


Hoppas nu bara på helt okej betyg och att mitt solo på julavslutningen blir bra, sen är jag nöjd ! :-)
Hoppas ni haft en fin måndag hittills så hörs vi sen, kramisar!







NÅTT COOLT.

Ovido - Quiz & Flashcards