eelma

Alla inlägg den 10 december 2011

Av eelma - 10 december 2011 21:41
1. Vädret utanför mitt fönster: Svart, kallt

2. Lyssnar på just nu: Matthew perrys röst på tvn

3. I går gick jag och lade mig: alldeles för sent

4. I dag vaknade jag: för tidigt..

5. Jag har på mig: jeans, linne och hoodie

6. Senaste person som ringde mig: simon, på skype

7. Senaste person som jag ringde upp: lillasyster

8. Senaste person som skickade sms till mig: Jonathan

9. Senaste person som jag skickade sms till: Jonathan

10. Senaste vän jag addade på Facebook: minns inte

11. Som addade dig: minns inte de heller

12. Senaste person som mejlade mig: Don't know

13. Senaste sajt som jag kollade på: facebook

14. Ska göra idag: ikväll menar du? sova

15. Bra eller dålig dag idag? helt okej, rätt seg dock.
Av eelma - 10 december 2011 11:40

Har Varit här på mässan sedan klockan 9. Vaknade runt tio i 8, gick upp och klädde på mig och gick sedan och åt frukost , hehehe hotellfrukost <3 Somnade så sent igår så va sjukt trött imorse :-P är dock fortfarande trött... Just nu längtar jag tillbaka till hotellet och jag faktiskt tröttnat lite på mässan. Får se vad eftermiddagen har att erbjuda ! Hoppas ni har en fin lördag, kram !

Ovido - Quiz & Flashcards