eelma

Alla inlägg den 29 december 2011

Av eelma - 29 december 2011 20:19

Hej hej !

Känner att jag har varit riktigt social och en bra bloggerska dom senaste dagarna...NOT!
Iaf, va med Simon måndag, tisdag och onsdag...ah, hände inte så mycket mer dom dagarna. Vi har typ kollat på film, tjockat oss med pizza, godis osv. uuur mysigt ! :-)

Idag har jag varit med bästaste Åsa i Borås och shoppat lite inför nyår, illa trevligt :-)
Hehe, en söt liten sak vid namn Amalia smsade mig när vi va i Borås och sa att hon också va där med sin kompis. Så vi träffade dom inne på Viskan i Knalleland en liten stund och efter ca 10 minuter säger Rebecka att deras tåg går om 3 minuter, och som tur va så va det väldigt kort till tågstationen. Efter att ha sagt hejdå till Amalia och Rebecka så trallar jag och Åsa vidare till Gina Tricot och 5 minuter senare ringer Rebecka och säger:
"eeh hej! Vi skulle precis gå på tåget och precis när Amalia ska gå på så stängs dörren och hon blir nästan klämd så hon hoppar bakåt och kom inte med tåget, så hon står kvar på stationen och har ingen mobil så jag kan inte nå henne eller nått!"
Och snäll som jag är så går jag direkt, i det kalla, regninga och blåsiga vädret, upp till stationen för att möta Amalia och hjälpa henne. Vi gick till Gina Tricot igen en stund och kollade runt. Rebecka pratar med konduktören och han fixar så hon får hoppa av i Fristad och sen åka in till Knalleland igen för att möta Amalia där och sen ta ett tåg hem. Hahah vid det laget va Amalia rätt förbannad på allt som hade med tåg att göra! Följde iaf med henne upp till stationen igen så hon och Rebecka träffades och tog följe hem :-) 
Klart man ställer upp för sina vänner när det inte blir som det ska... ;-)

 
Jag och Åsa tog 18.05 tåget hem. Fick med mig en del läckerbitar hem som jag visar i ett annat inlägg :-)

Resten av kvällen spenderas framför keyboraden som jag fick i julklapp och en del framför tvn skulle jag väll tro med! 
Nu ska jag kila ner och äta lite, har inte ätit speciellt bra under hela veckan..
TTYL! :-) 

Ovido - Quiz & Flashcards