eelma

Alla inlägg den 11 december 2011

Av eelma - 11 december 2011 11:35

Hej hopp ! Hur är det med er ?hoppas det är bra ! Jag mår iaf väldigt bra :-) somnade inte speciellt sent igår kväll men va ändå väldigt trött imorse. När vi va klara här på mässan igår så tänkte vi åka och äta på ett thai ställe i hammarby men vi hittade inte riktigt så vi åkte till heron city ist och åt på Pizza Hut, mumsigt ! Efter det åkte vi tillbaka till hotellet och alla va så trötta att vi spenderade kvällen pÅ hotellet. Min lillasyster badade i poolen och mamma va där med henne. Satt själv uppe på rummet och pratade med Simon en stund på skype, trevligt :-) Sen kom dom tillbaka och vi kollade lite på tv och tillslut somnade vi alla 3. Sjukt trötta va vi!Vaknade kvart över 7 av att mamma väckte mig. Klädde på mig och gick och åt frukost. Åt en macka med skinka, fruktsallad medVanilj youghurt, färska ananas och vatten melon..åh så galet gott va det! Sen åkte vi till mässan och är där just nu. Det är en jävla massa folk, hundar och små barn här, rörigt ! Hög volym osv...jag vill sova ! Vi åker väll härifrån någon gång mellan 5 och 7 skulle jag väll tro. Ska bli skönt att komma hem! Har inte mer att skriva just nu så bloggar mer ikväll eller imorgon.Ha en fin fortsatt söndag everybody! Peace out ;-)

Skapa flashcards