eelma

Alla inlägg den 18 december 2011

Av eelma - 18 december 2011 22:12

hello folks! 


Har precis målat naglarna julröda och borstat tänderna, väntar på att tvättmaskinen ska bli klar.. Sen kryper jag ner i sängen och kollar på Jersey Shore! Godnatt underbara ni !



   

Av eelma - 18 december 2011 14:57

YALLA YALLA ! 

Nytt tema på bloggen, u like it ? Tänkte ha det tills jul och nyår är över så jag får lite julkännsla på bloggen också :-)

Vet inte om det blir nått IKEA idag men isf ska jag försöka få tag på lite julpynt så jag kan julpynta rummet lite !

Nu ska jag gå ner till köket och städa lite..för det behövs!


Hoppas ni har en fin lördag , all kärlek till er !

 

Av eelma - 18 december 2011 10:03

Goooodmorgon ! :D 

Hihi, blir så lycklig när man kollar ut genom fönstret och ser snön!

dock så blir man lite mindre lycklig när man vaknar och har jätte ont i axlarna..jag måste verkligen kolla upp det där!

Idag ska jag antingen åka till IKEA med familjen eller så stannar jag hemma och raggar hit någon ;-)
 Jag får helt enkelt se vad dagen gör med mig! 

Hehe nu är det bara 3 dagar till min B-DAY ! :D
Fatta att jag är extas eller?! :D


Nu ska jag kolla lite jersey shore och sedan gå ner och äta frukost :-)
Ha en fin söndag, preace!

   

Av eelma - 18 december 2011 00:38

Har suttit här i sängen i typ 2 timmar och ätit chips med dipp och kollat på Jersey Shore medans mamma, bror och Sara har suttit nere och kollat på Paranormal Activity 2..känner att det där inte riktigt är min grej så hoppade det och gick upp ist. Ganska sådär forever alone lixom..ah okej. 


Har förövrig inte gjort någonting idag, chill men illa tråkigt.. Imorgon kanske jag följer med mamma och pappa till IKEA eller så raggar jag hit någon som gör min sällskap :-)


Nu ska jag kolla lite mer Jersey Shore och sedan somna. Ha det fint, P&K !

   

hehe visst ser det ut som om jag har jätte långt hår där?! :D


Skapa flashcards