eelma

Alla inlägg den 17 december 2011

Av eelma - 17 december 2011 12:14

Hej hopp gummi snopp! 

Följde med Ebba hem igår. Vi kollade på Jersey Shore, åt kebabtallrik, drack pago, åt frukt med smält choklad och myste:-)

HAHAHA, vi skulle cykla fram och köpa choklad igår kväll och så tyckte Ebba att jag skulle träna på att skjutsa på cykel så gjorde det...blev sjukt vingligt ! haha.

Sen när vi kommer fram så skulle jag betala för chokladen. När jag skulle ta chokladen och gå så råkade jag slå till mig själv med den i bakhuvudet och killen i kassan måste ha trott att jag va helt dum i huvudet! HAHAHA, gud vad pinsamt!

Sen tyckte Ebba att jag skulle skjutsa hem också så halkade vi med cykeln mitt ute på vägen..kompis det går bra nu!

Vi tänkte dygna också men vi somnade halv tolv och vaknade halv elva..

Hahaha, pallar inte hur bra vi är!


Är iaf hemma nu och vet inte riktigt hur min dag kommer att se ut, antagligen mycket städning och tvätt..kul lördag! nooot.


Snart är det min födelsedag också, tror inte jag ska spendera den på något speciellt sätt..men vi får se :-) 
Ha de fint, kram :)

   

Ovido - Quiz & Flashcards