eelma

Alla inlägg under juni 2011

Av eelma - 22 juni 2011 12:47

Snabbt mobil inlägg för att det inte ska bli helt tomt här tills ikväll. Sitter just nu hemma hos andreas med Johannes, Sofia och Markus :) sov ute i nån stuga med dom igår , rätt nice ;) resten av dagen spenderas väll här med mina galna vänner ;) hoppas alla har en lika bra dag som jag;) antar att jag borde Vara lite social med dom nu eftersom det här har tagit ett tag :o skit svårt att skriva från andreas mobil ju !:o bloggar mer ikväll. Kram.;*

Av eelma - 21 juni 2011 14:10

Jag vet att jag har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna men det beror helt på att vårat internet inte funkar riktigt så jag måste ha ett mobilt bredband och får egentligen inte använda det för mycket. Jag gissar tyvärr på att nästan hela sommaren kommer se ut såhär.. med dålig uppdatering på bloggen och dåligt med inlägg. Men helt tomt blir det inte, jag lovar :) Sen har jag inte speciellt mycket planerat i sommar eller så om det är nån som vill träffas, bara säga till ! :D Sen får jag väll hoppas att min feeestis har lite tid för mig i sommar, hon verkar lite upptagen osv, tyvärr ;)

På måndag kommer min storasyster Rán och hennes pojkvän hit ! och en vecka efter kommer min andra storasyster Eva hit, guuuuudarns vad jag längtar ! längtar nog mest efter att få åka till liseberg med dom, hahaha :DDDD

Skulle fira midsommar med Linda, Sandra och Åsa, men så blir det inte.. pga olika anledningar. Men ska försöka hitta på nått med bara Åsa ist :D Orkar inte skriva mer nu, lat som jag är, hehe :) Vi hörs väll senare och hoppas alla har en bra början på sommar lovet ! kram.

 



Av eelma - 18 juni 2011 23:25

Hej jag har väll inte så mycket att skriva här tror jag inte, fyller väll mest ut för att det inte ska bli tomt och tråkigt. Tack alla som läser, uppskattas stort !   Sommarlovet rullar på, eller ja, har precis börjat. Är låångt kvar. Men har redan börjat täka på vad jag önskar mig i fördelsedagspresent och julklapp, hehe. Lyssnar på bra musik och chillar in my bed, nice. Funderar på att hämta godis nere, tjockis like i am!

Funderar på att göra flera covers och lägga ut på youtube, vad tycker ni ? ni får gärna komma med önskelåtar isf !  

Nej nu ska jag hämta godis och sen bara lata mig, vi hörs med imorgon. puss !

~ ♥ ~

Av eelma - 17 juni 2011 09:58

Hej hej. Vaknade klockan halv 9, heeelt i onödan! Skulle med mamma in till Herrljunga för att hämta mina saker hos Sofia men då hade mamma inte sagt att hon skulle på möte så jag åker in och hämtar sakerna senare idag isället. Har varit vaken sen dess och bara legat i soffan och kollat på film. Just nu kollar jag på Svampbob fyrkant-filmen ! äääälskar svampbob  

Jag ska försöka ta mig upp ur soffan snart och gå upp för att städa mitt rum innan Åsa kommer hit och underhåller mig ett par timmar. Borde inte skriva mer nu om jag ska hinna städa.. så vi hörs senare. kraam !

   

Av eelma - 17 juni 2011 01:29

Hey hopp ! sitter här och halv drygar, borde inte vara vaken nu eftersom jag ska upp klockan kvart i 8. Åker med mamma in till Herrljunga för att hämta mina saker hos Sofiapia som jag lämnade kvar. Sen hem och städa mitt rum och duscha för senare kommer Åsa hit ! det var nog alldeles för länge sedan bara hon och jag umgicks ! Har inte en aning om vad som ska hittas på men nått blir det alltid  Senare under eftermiddagen/kvällen ska jag nog åka och fiska en stund med pappa och lillasyster om jag inte åker med Åsa hem och sover där en natt   haha kolla vilka söta smileysar ! -->    

 

Nej nu ska jag kolla på A walk to remember, en uuunderbar film! och försöka somna. Vi hörs imorgon, eller rättare sagt senare idag. Kraaam !

  -söt dygnet runt osv..

-

Av eelma - 16 juni 2011 20:26

-Vill gääärna ha den här hood tröjan. Den kostar endast 299 kr på Bik Bok !

Av eelma - 16 juni 2011 17:23

Tjena mittbena ! Hur är det med er? :) Själv har jag det väldigt bra ! Första dagen på sommarlovet har hittills varit helt okej. Har varit hemma med familjen och städat och fixat med ett rum vi ska göra i ordning. I slutet av Juni kommer mina storasystrar Eva och Rán hit ! guuuudarns vad jag längtar !! :D Är faktiskt väligt trött just nu och känner för att ta en powernap eller nått :o  Har inget intressan att skirva så vi hörs senare ikv. kraaam !


Av eelma - 15 juni 2011 21:30

Själv tycker jag att det gick väldigt bra. Skakade något så galet mycket i knäna och händerna,  lite smått nervös osv. Vad tycker du? :)

Ovido - Quiz & Flashcards