eelma

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av eelma - 14 juni 2011 23:00

Idag va det sista dagen som en i 8c. Vi blir nior i höst vilket ska såklart bli kul med väldigt tråkigt när många nära vänner i nian sprider ut sig och man inte har riktigt samma kontakt varje dag. Serverade på deras middag nu ikväll och det var jätte roligt ! Dom är så himla fina allihopa och helt underbara. Eftersom jag skriver om mina tankar så måste ju bara tillägga att Erika Mild var riktigt fin, älskade hennes klänning, helt underbart fin var den :) Våran fantastiska klassförståndare Daniel ska ju sluta nu och börja jobba på Horsby igen, jätte synd för han är ju en så bra lärare!

Imorgon ska vi ha skolavslutning i kyrkan. Tycker dock att det är jätte tråkigt att jag inte får sjunga för 9orna imorgon, hade gärna gjort det. Oscar, Åsa, Linda och Sandra hade sett fram emot det. Men dom och alla andra 9or får nöja sig med ett klipp på facebook, tyvärr. Är både förväntansfull och nervös. Hoppas verkligen att det går bra och att alla tycker om det. Tränade idag men det gick inte så bra, tyvärr. Men imorgon gäller det och då sitter låten som bärget.

Har andreas och sofia här bredvid mig. Dom spelar Snake på min Nokia mobil, haha. Vi ska väll snart lägga oss för att gå upp tidigt imorgon för att fixa oss osv. Tror jag ska sluta skriva här innan andreas och sofia blir tokiga på mig, hehe :) godnatt och önska mig lycka till ! kram.

 
Summer, I love U !

Ovido - Quiz & Flashcards