eelma

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av eelma - 10 juni 2011 23:34

hey, har varit dålig uppdatering ett bra tag nu och jag tror faktiskt, tyvärr, att det kommer vara så ett tag till. Känner att jag inte har mycket intressant att skriva och att jag lixom har bättre saker för mig och sitter inte mycket vid datorn om dagarna, men vi får väll se. Ska försöka få upp något litet varje dag eller några gånger i veckan iaf.

Idag va jag i skolan till 11, hade bara HK. Gjorde inte mycket, kollade på när alla andra fixade paj och vaniljsås medans jag kramade om min fina vän Sofia.

~om du läser det här, vilket jag tror du gör.. Så hoppas jag att du vet hur mycket jag tycker om dig och hur mycket du betyder! Du är en vän guld värd och du är verkligen en högstavinst. Jag önskar jag var äldre och förstog mer så jag inte sa fel saker, jag vill hjälpa dig när du har det svårt och tårka dina tårar. Jag ska stötta dig hela vägen, från botten och upp, hela vägen. Hjärtat jag svär, jag gör allt som krävs. Det gör ont i mitt hjärta att se dig må såhär. Du ska veta att du är underbar och jag finns alltid vid din sida, alltid. Jag älskar och värdesätter dig högt !~

Sen kom pappa och hämta mig för att sedan åka in till Borås för att kolla när min bror tog studenten ! Sen gick vi familjen + sara, daniels farmor och hans två systrar och åt på Jensens, sjuuukt gott va det ! Haha, tycker ändå min bror hade den bästa planchen ! Jag antar att han är ute och festar gärnet nu någonstans i borås ! Grattis världens bästa Daniel Olofsson ! <3
Imorgon åkter vi in till gbg och antingen skriker oss hesa på Liseberg eller kollar runt på Universeumet som ligger precis bredvid :) fast hoppas mest på Liseberg faktiskt !! :)))
Har fått tillbaka min rosa LG mobil nuuuuuu ! fixad och fin skärm :D men, min mobilladdare kom inte med tillbaka och det va bara halvfullt batteri :o Sen låg den en till mobil i kartongen, en Nokia + laddare och headset, så jag ska använda den tills min moster skickar min laddare till LGn ! :)

Det här blev långt nu så jag ska väll avrunda här tror jag, bloggar kanske något imorgon, kanske ! Godnatt, kram.

 

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards