eelma

Alla inlägg under januari 2012

Av eelma - 6 januari 2012 15:39

Heeej!


Vaknade klockan 2 idag, bra elma! Nej men hade lite svårt att somna i natt så låg och kollade på The fabulous life of Ana Gina på svt play. Haha, jag älskar verkligen Ana Gina, hon är typ min idol, min gud, min förebild, min tro och mitt liv! Nej men hon är verkligen as skön! ;-)


Hoppade in i duschen direkt när jag vaknat, och sitter här nu lite smått fixad och väntar på att Simon ska ringa/smsa och säga att han är på väg :-) Han kommer hit om en stund och ska sova här i natt, wiho :-D

Antar att vi ska kolla på säsong 5 av Two and a half men en hel del och bara mysa :-)


Nej nu ska jag kila ner och äta nått, känns som om jag är väldigt dålig på det där.. Äter nästan bara på kvällen nu för tiden ;s SKÄRP DIG ELMA!

Btw, vad tycker ni om min nya header ?! hade så fruktansvärt tråkigt så fixade ihop en ny, väldigt enkel! Gillar den skarpt :-)

Ha en fin fredag kära läsare, puss & kram !

   

Av eelma - 4 januari 2012 02:30

                   

 

      

Av eelma - 4 januari 2012 00:52

Åååh wow vad intressant asså! o.O

Till frukost åt jag en rostad macka med aprikosmarmelad och drack Pucko till. 
Åt 2 kladdkakemuffins underdagen och drack ett glas Pepsi.
Till middag/kvällsmat åt jag lax med potatis och gurka. Drack mjölk till det.
Och just nu äter jag på ännu en kladdkakemuffin och dricker mjölk till.


Roooligt att veta va? ;-)

 ah, brukar inte ta kort på min mat så ni får inte se..tyvärr ! :-)

Av eelma - 3 januari 2012 22:29

Hej!

 Gårdagen spenderade jag med Åsa, efter mitt senaste inlägg kollade vi på film och åt chips med dipp..mums! Efter det gick vi och la oss och kollade på Crazy Stupid Love, sjukt bra film!
 
Vi vaknade runt 12 någon gång och då hade min gulliga lillasyster fixat frukost till oss så vi gick ner och åt :-) Precis när vi hade ätit klart så kom Simon hit. Ah, har väll bara chillat med dom idag, nice.


Imorgon ska jag äntligen klippa mig, wiho! och efter det ska jag hänga med min tjocka kompis Amalia :-)

Hon har tydligen fått för sig att vi ska laga mat..jösses amalia, det kommer gå åt skogen! HAHA, humor...


Ska kolla klart på Juno nu och sen gå upp och spela lite på min keyboard, fint. 
orkar inte blogga mer ikväll så det får bli imorgon, ha det fint. kram.

   

Av eelma - 2 januari 2012 20:53

 


Hur cool är inte jag i min broders blåa OnePiece?! 
hehe lånar den lite i smyg nu när han är på island, hehe busigt!
Har förövrigt en jätte mysigt kväll med min bästis Åsa :-D
Imorgon kommer Simon hit vid 12, får la se om vi är vakna imorgon eller inte...hoho.

Ha en jätte fin kväll så bloggar jag förmodligen mer imorgon eller senare i kväll :-) 

puss å kram skumbanan!

Av eelma - 2 januari 2012 13:06

Goooddagens!

Ah, vaknade runt 12 någon gång av att Simon ringde mig..får aldrig sova för honom juuu..suck! hehe nejdå, det är så gulligt så när han ringer och väcker mig och får höra min nyvakna krassliga röst ;-)
Dagens planer är att först städa mitt rum så att det går att slicka på golvet! hehe nej, skoja bara! Men rent ska det banne mig bli ! :-)
Och så fort jag är klar med mitt lilla rum så ska jag hoppa in i duschen och senare i eftermiddag ska Åsa ta och komma hit för lite mys :-D lääänge sedan sist juuuue :o Ska bli så kul! :-D


Jaja, nu ska jag sätta fart! Vi hörs senare, kramisar i massor!
   

Av eelma - 2 januari 2012 03:15

ah jo tjenare mors! 

ah, klockan är snart halv 4 då va..ah och jag är fortfarande vaken. BRA!
Kan vara för att jag somnade vid 4 igår och vaknade klockan kvart i 3 idag, lagom bra sådär ajjemän.
Har inte gjort nått alls idag, legat i soffan typ :-)
Morgondagens planer är att ta tag i å städa rummet, vika kläder osv. Måste verkligen på ordning på det nu!
Snart är lovet slut och, ångest fan. En vecka kvar.. Ska försöka spendera så mycket tid som möjligt med Simon, mysig grabb det där asså ;-) hehe har knappt gjort nått annat nu på lovet ju (a)

Nej nu ska jag sätta på nån film och lär ju somna bums. hehe!
Godnatt alla finingar, puss & kram! :-)


Av eelma - 1 januari 2012 16:07

Hade en mysig nyårsafton med min familj. Vi åt super god mat och efterrätt, sköt upp raketer, tände kinesika lyktor, spelade xbox kinect och kollade på film! 
Nu kör vi hårt på 2012! 

Ovido - Quiz & Flashcards