eelma

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av eelma - 6 januari 2012 15:39

Heeej!


Vaknade klockan 2 idag, bra elma! Nej men hade lite svårt att somna i natt så låg och kollade på The fabulous life of Ana Gina på svt play. Haha, jag älskar verkligen Ana Gina, hon är typ min idol, min gud, min förebild, min tro och mitt liv! Nej men hon är verkligen as skön! ;-)


Hoppade in i duschen direkt när jag vaknat, och sitter här nu lite smått fixad och väntar på att Simon ska ringa/smsa och säga att han är på väg :-) Han kommer hit om en stund och ska sova här i natt, wiho :-D

Antar att vi ska kolla på säsong 5 av Two and a half men en hel del och bara mysa :-)


Nej nu ska jag kila ner och äta nått, känns som om jag är väldigt dålig på det där.. Äter nästan bara på kvällen nu för tiden ;s SKÄRP DIG ELMA!

Btw, vad tycker ni om min nya header ?! hade så fruktansvärt tråkigt så fixade ihop en ny, väldigt enkel! Gillar den skarpt :-)

Ha en fin fredag kära läsare, puss & kram !

   

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards