eelma

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

finaste,

Av eelma - 3 januari 2012 22:29

Hej!

 Gårdagen spenderade jag med Åsa, efter mitt senaste inlägg kollade vi på film och åt chips med dipp..mums! Efter det gick vi och la oss och kollade på Crazy Stupid Love, sjukt bra film!
 
Vi vaknade runt 12 någon gång och då hade min gulliga lillasyster fixat frukost till oss så vi gick ner och åt :-) Precis när vi hade ätit klart så kom Simon hit. Ah, har väll bara chillat med dom idag, nice.


Imorgon ska jag äntligen klippa mig, wiho! och efter det ska jag hänga med min tjocka kompis Amalia :-)

Hon har tydligen fått för sig att vi ska laga mat..jösses amalia, det kommer gå åt skogen! HAHA, humor...


Ska kolla klart på Juno nu och sen gå upp och spela lite på min keyboard, fint. 
orkar inte blogga mer ikväll så det får bli imorgon, ha det fint. kram.

   

 
 
Peter

Peter

4 januari 2012 22:06

Det intresserar mig inte ett dugg. Men det gör din sexiga kropp....

http://vagava.blogg.se

eelma

5 januari 2012 19:18

men vaa?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Skapa flashcards