eelma

Alla inlägg under juli 2011

Av eelma - 5 juli 2011 13:04

Idag händer det nog inget speciellt direkt, bara hemma och ta det lugnt, chill. Funderar på att ta en liten frukost, som får bestå av en kanelbulle och ett glas pucko, muuums. Sedan duscha och ta på mig nått annat än pyjamas. Ha en bra dag alla underbara, kramis.

Av eelma - 5 juli 2011 02:55

Jag kan inte riktigt sova, men nu ska jag sätta på en film och tänka på annat. Vi hörs imorgon. Kramis




 


Du är vacker som du är, du måste vara som du var.
Det är knappast fel på dig, det är fel hur världen är idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar.

Fronda – Underbar

Av eelma - 4 juli 2011 23:58

  Jeans/tight från Ullared.   Linne från H&M, kostade bara 50 kr på rean.   Svart, enkel bikini från Ullared.  En enkel korall färgad klänning, Ullared.


Min kamera är inget vidare bra, men ni klarar er nog med dom bilderna !

Av eelma - 4 juli 2011 23:41

Hey alla, hur är det med er ? själv har jag det bara bra. Mina systrar och Jonas är fortfarande här, vi hittar på roliga saker hela tiden och har det väldigt bra. Idag va vi på Liseberg, väldigt roligt ! Vi mötte upp Evas kompis Ýr i Göteborg och väntade medans dom skulle checka in. Sen drog vi till Liseberg och åkte en hel massa. Vi åkte Flumride och jag tänkte sitta längst fram så jag inte skulle bli så blöt, trodde jag.. Vi kom till någon liiiiten backe och då skvätte det så att det såg ut som om nån hällt en hink vatten över mig, hahaha. I stora backen skvätte det som attan, jag va genomblöt hela jag, Eva blev också jätte blöt ! När vi åkt lite och blivit någornlunda torra åkte vi Collerado, alla blev väldigt blöta, hahah. Åkte dock inte Atmos Fear idag eftersom jag mådde lite illa, tog en glass på Ben&Jerry GlassCafé ist ;) Vi vann ingenting, för att jag fick inte spela på chips eller choklad hjulen.. :( Vi kom hem runt halv 8 och då va jag helt slut ! sov dock i bilen hela vägen hem, sköönt !


I helgen va jag med mamma, Birna och Eva i Ullared. Hittade rätt mycket där, mamma betalade det mesta, hehe :) kommer bilder på det ! :)

Av eelma - 2 juli 2011 00:57

Ja, jag vet att jag är världens dåligaste på att uppdatera min blogg men det är för att mina systrar är här och då vill man inte sitta framför datorn hela dagarna, right ? :)
I onsdags chillade vi mest hemma i trädgården och på eftermiddagen åkte vi till Säm och tog oss ett dopp, igår va jag med Rán och Jonas i Borås, värsta rean på H&M jjuuuue,  medans mamma, pappa och Birna va och hämtade Eva på landvetter. Sen mötte vi dom i Borås och åkte och handlade mat på Ica Maxi, jag visar senare vad jag köpte i Borås. Idag har jag bara legat i soffan sen jag vaknade och kollat på filmer som min storasyster Eva hade med sig, det har inte varit speciellt fint väder idag så varför inte? känner att jag börjar bli lite förkyld nu också.. Imorgon ska jag, mamma, Birna och Eva till Ullared. Eva ville väll handla lite där och mamma kommer väll köpa en del också om jag känner henne rätt ;) Skulle inte va fel om jag kunde hitta en snygg bikini där, behöver verkligen en ny nu! Nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, vi hörs väll snart eller så :) Ni får ha det så bra !


Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards