eelma

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Pocketful of sunshine !

Av eelma - 4 juli 2011 23:41

Hey alla, hur är det med er ? själv har jag det bara bra. Mina systrar och Jonas är fortfarande här, vi hittar på roliga saker hela tiden och har det väldigt bra. Idag va vi på Liseberg, väldigt roligt ! Vi mötte upp Evas kompis Ýr i Göteborg och väntade medans dom skulle checka in. Sen drog vi till Liseberg och åkte en hel massa. Vi åkte Flumride och jag tänkte sitta längst fram så jag inte skulle bli så blöt, trodde jag.. Vi kom till någon liiiiten backe och då skvätte det så att det såg ut som om nån hällt en hink vatten över mig, hahaha. I stora backen skvätte det som attan, jag va genomblöt hela jag, Eva blev också jätte blöt ! När vi åkt lite och blivit någornlunda torra åkte vi Collerado, alla blev väldigt blöta, hahah. Åkte dock inte Atmos Fear idag eftersom jag mådde lite illa, tog en glass på Ben&Jerry GlassCafé ist ;) Vi vann ingenting, för att jag fick inte spela på chips eller choklad hjulen.. :( Vi kom hem runt halv 8 och då va jag helt slut ! sov dock i bilen hela vägen hem, sköönt !


I helgen va jag med mamma, Birna och Eva i Ullared. Hittade rätt mycket där, mamma betalade det mesta, hehe :) kommer bilder på det ! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards