eelma

Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

U P P T A G E T ! ! ! !

Av eelma - 2 juli 2011 00:57

Ja, jag vet att jag är världens dåligaste på att uppdatera min blogg men det är för att mina systrar är här och då vill man inte sitta framför datorn hela dagarna, right ? :)
I onsdags chillade vi mest hemma i trädgården och på eftermiddagen åkte vi till Säm och tog oss ett dopp, igår va jag med Rán och Jonas i Borås, värsta rean på H&M jjuuuue,  medans mamma, pappa och Birna va och hämtade Eva på landvetter. Sen mötte vi dom i Borås och åkte och handlade mat på Ica Maxi, jag visar senare vad jag köpte i Borås. Idag har jag bara legat i soffan sen jag vaknade och kollat på filmer som min storasyster Eva hade med sig, det har inte varit speciellt fint väder idag så varför inte? känner att jag börjar bli lite förkyld nu också.. Imorgon ska jag, mamma, Birna och Eva till Ullared. Eva ville väll handla lite där och mamma kommer väll köpa en del också om jag känner henne rätt ;) Skulle inte va fel om jag kunde hitta en snygg bikini där, behöver verkligen en ny nu! Nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, vi hörs väll snart eller så :) Ni får ha det så bra !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards