eelma

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

S I N N E S S J U U U K ! ! !

Av eelma - 12 juni 2011 12:19

Hey. Hela gårdagen spenderades på Liseberg med familjen ! Först på listan blev Atmos Fear , helt sinnessjuuuuk ! Skrek nog mesta dels på vägen upp.. och när saken som drog upp oss släppte kunde jag inte skrika, fick ingen luft ! tappade andan totalt ! helt sinnessjuk va den ! men.. jag trodde den skulle vara värre faktiskt. men den va helt underbar! Vi åkte typ allt, jag och Sara blev jätte blöta och det såg ut som om vi hade kissat ner oss efter Colerado. Åkte Chang Hai för första gången, fyfan. den va as go i början men när den började gå fort och högt blev jag as skraj och typ grät nästan (a' hehe. Sist av allt gick vi gasten, shit det va hur läskigt som helst ! Det va Daniel, Gunnlaug, mamma, jag, Sara och Líney som gick. hit jag har aldrig varit så rädd där inne förut, helt sjukt va det. Under dagen vann pappa 2kg Dumle och 2kg Toblerone. Jag vann 2 chipspåsar, grym som jag är ! :D  otroligt lyckad dag om jag får säga det själv !


I eftermiddag kommer min bror, hans farmor, Gunnlaug, Líney och Sara hit och grillar, treeeevligt ! fast då måste jag ju städa, suck..

Skola imorgon, klasskampen. Ska spela Volleyboll och springa staffett, vann båda förra året, känns rätt bra.  På tisdag, kort dag och sen ska jag servera på 9ornas middag, längtar. Onsdag, skooooolavslutining och jag ska sjunga min låt :D hoppas bara Henrietta blir bra med sin handled innan det är dax !!!


Blev ett långt inlägg men ska avrunda nu. Vårat internet är fortfarande inte fixat så det kommer inte vara mycket inlägg, tyvärr. Och inte mycket mer än typ sånna inlägg då jag berättar om mina dagar.Hoppas jag inte tappar alla läsare nu bara, häng kvar ! Men nu måste jag dra, vi hörs. kraaaaaam!   Min fina syskon ! ser dock ut som ett mongon själv..

 
 
Ingen bild

louiseejensen!

12 juni 2011 16:14

gaasch!
jag bara älskar dn blogg , bor du här i närheten va liseberg ? isf kanske vi kan ta och träffas någon gång. jag bor utanför göteborg.
men jag ska bara säga det att atmos fear är bara läskig dom första gångerna och nu är den bara rolig ! :D (tycker jag då) haha..
kraaam ♥

eelma

12 juni 2011 16:56

åh vad glad jag blir, taack ! :D
nej jag bor typ 10 mil från göteborg, ganska långt, tyvärr :/
atmos frear va bara läskig innan man kom längst upp, den va läskigast när det började dra uppåt ! :)
kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards