eelma

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

Det kommer gå bra, jag lovar.

Av eelma - 8 juni 2011 22:08

Hey, förlåt för dålig uppdatering med internettet har inte varit på för att det åskat osv. Och jag har inte haft mycket att skriva förutom mig tråkiga dag i skolan.

Studenten va i Herrljung idag, men kunde inte se när dom sprang ut för min idrott började precis då, lite synd faktiskt. Sjukt varmt va det! Tränade även inför skolavslutingen idag, och jag tyckte det lät ganska bra faktiskt. Och det kommer gå skit bra! bara jag inte skrattar, glömmer texten eller sjunger falskt.. :o Neej, possetiva tankar nu ;)

Kom hem runt 3 och åt lite, sen åkte jag med mamma, Birna och Sara ner till Borås för att kolla när min bror gick ut på balen. Min bror, Christoffer Mild och Alexander Johansson va dom absolut snyggaste grabbarna ! gud så fina dom va alla 3 och deras baldejter var också jätte fina ! Dom kom sist och vi fick vänta ganska längte.. men dom tog absolut det bästa till sist ! :) Jag, mamma, Birna och Sara åkte till BK och åt, sen hem. Är nu väääldigt trött och vill bara ta en dusch och sen sooooova ! skönt att inte ha nått plugg kvar heller! :)

Jag bloggar väll mer imorgon om jag har nått att säga eller så. Kram !

  Snodde bilden från Erika Mild , hoppas det inte gör något ! kommer kanske lite närmare bilder på dom imorgon. :)

 
 
Ingen bild

Sabina

9 juni 2011 13:28

Vadå tråkigt? :p jag va ju i skolan :D

eelma

10 juni 2011 22:24

hehe, fanns inte mycket att berätta om skolan förutom att du kom och hälsade på! ska bli så kul att få dig i klassen :DDD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards