eelma

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Snälla bli min, mer än vad du redan är.

Av eelma - 6 juni 2011 16:29

Hej har varit dålig på att blogga idag, jag vet. Men imorse åskade det tydligen och fick inte sätta igång internetet förens nu. Har inte gjort mycket idag, mest gått omkring rastlös. Min lillasyster har försökt med alltmöjligt idag.. cykla, promenad, bada i poolen osv, men har inte orkat något.. men kan ju vara det att det är så sjukt varmt ! :o

Gjortde smoothie till mig och lillasyster tidigare idag, godaste någonsin ! muuuums.

Jag funderar på att städa i mitt rum och damsuga det nu så att det blir lite fräscht !


Kan knappt fatta att det bara är 5 dagar kvar i skolan för mig ! Tisdag, onsdag och torsdag är vanliga skoldagar, tror jag. Fredag ska jag till Borås för att kolla på när min bror tar studenten. Måndag och tisdag lär bli rätt chill.. vet inte vad som händer då men chill lär det ju iaf va. På tisdagen slutar vi innan lunch och sen ska jag servera på 9ornas middag ! Någon dag innan vi slutar ska vi ha klasskamp också. Onsdag är det skolavslutning !!! pirrigt värre.. Jag ska sjunga och Henrietta ska spela gitarr till, hoppas det går bra bara :p


Nu ska jag sätta igång med städingen, vi hörs senare. kram !

 

 
 
Helena

Helena

6 juni 2011 16:48

Tusen tack fina Elma, vad glad jag blir! :D kram!

http://helenabjurbom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards