eelma

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av eelma - 27 februari 2011 20:45

hejhej tänkte visa hur mina naglar ser ut juuust nu ! är inte jätte nöjd.. men jag fixar dom om typ en vecka eller när jag har lust helt enkelt! haha :)

fan vad arg jag blir när jag har skrivit jätte bra och jättelångt så försvinner det bara ! fan...! hatar verkligen sånt..

här kommer iaf en liten bild :)

  

1,vanligt lila nagellack

2,vitt "crack lack"

3,och sen top coat (genomskinligt)


ttyl bitches !♥

 

Av eelma - 27 februari 2011 14:25

hejhej, sitter och lyssnar på lite musik och spelar på gitarren :) funderar på att spela in Little House och lägga ut det här på bloggen senare.. eller vad tycker ni ? :)

Ska visa lite av det jag köpte igår när jag va i borås !

  

stickad cardigan från Carlings 250kr.

  

2 crack lacks och 3 vanliga :)

  

skidvantar.. mina blev sönderbitna av en hund ;/

sen köpte jag skidstavar, ett hårband  och underkläder :)


see you soon :*


Av eelma - 27 februari 2011 11:47

godmorgon alla ! hehe ja jag vaknade precis (a)

Igår innan jag somnade så tänkte jag lite på vad jag ska göra idag... ska nog vara duktig och städa mitt rum och tvätta mina kläder. Men nu ska jag berätta lite om torsdagen och helgen !

torsdag : Åkte till Ullricehamn med skolan, friluftsdag, och åkte skidor. Va med Åsa, Simon och Andreas för det mesta. `HAHA, Andreas åkte skidor för andra gången i sitt liv, och han såg ut som en gammal gubbe när han åkte ! HAHAHA ! han va inte rädd och bara körde hur fort som helst. haha, han ramlade första åket...sicken hit va ? :D

haha okej, jag va väll inte den som stod upp på skidorna mest heller men. haha först i början gick det skit bra lixom, jag ramlade inte eller nått .. men sen när jag börja stanna mitt i backen eller för att vänta på nån så ramlade jag VARENDA gång! och så fick jag kramp i foten och va tvungen att lägga mig ner mitt i backen för att det gjorde så ont! sen när smärtan försvann så skulle ju Simon och Åsa hjälpa mig upp, men det gick seriöst inte ! hahaha lyckat! jaja, dagen slutade med en väldigt trött jag :)


I fredags hände inte så mycket, gjorde fiskpinnar och potatis på hk.tråkade på matten och so... Sen hade vi musik, ev, alltid lika kul! spelade med Etta, som är verkligen skit duktig på gitarr och sjunga! vi spelade typ Where I Stood, Halo och Brown Eyed Girl :)

Igår Lördag va jag i borås med mamma och min lillasyster.. vi skulle handla lite till min pappa och sen hittade jag ju en hel del saker också :) jag lägger ut en bild sen på det jag köpte :) Vi käkade på Burger King, bk. och sen handlade vi på Ica Maxi. Min brors flickvän, Sara, kom hit på kvällen, vi kollade på melodifestivalen, nån film och så målade vi våra naglar med nagellack jag köpte, crack lack och några andra färger, visar på bilden sen :)

ja det va min helg, mysig ! :)

  

Hel kass bild kavlité men en lite bild på mig och min bästa killkompis Andreas, precis innan hk :)


TTYL♥

Av eelma - 27 februari 2011 02:15

hejhej, förlåt för den dåliga uppdateringen...har inte bloggat sen i onsdags, fy skäms på mig!

Men nu är klockan så mycket, 02.16 så jag orkar inte rikitgt skriva nått långt eller berätta nåttt. så nu ska jag ist sätta på en bra film, Letters to Juliet, har dock sett den några gånger men den är riktigt bra och min favorit skådis , Amanda Seyfried, spelar huvudrollen! Det är en tjej film, inget för killar dirket kanske, men jag tycker faktiskt att killar borde kolla mer på tjej filmer. eller ja, romantiska/drama filmer ! super gulligt ju :)

jaja, jag skriver lite om torsdagen och helgen imorgon ist, jag orkar faktiskt inte nu.

     

Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards