eelma

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av eelma - 7 februari 2011 22:29

vill börja med att säga att jag tycker det är lite patetiskt när man ena dagen kallar nån sin bästa vän och dagen efter bara skiter i en. Att såra så som han gjorde är inte okej. lixom "ey, jag saknar oss." vafan ska man säga då?! ska man bara förlåta och säga att allt är bra? nej. Visst, jag saknar honom, det gör jag. Men jag ... äsch, jag vet inte hur jag ska göra! fan!


Nu ska jag skriva om nått annat ist(:

Dagen har varit helt okej, skolan va ju ganska seg. Men alltid lika kul att träffa mina fina vänner och min underbara pojkvän :)
HAHA, känner mig rätt bra när jag är bättre än Andreas på matte ... lixom jag som är så smart och allt ! :D hahah!

 

Tyra Banks, så himla fin!


Nu ska jag sova, har NO-prov imorgon, eld och brand..

ha de. Ciao, puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards