eelma

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av eelma - 13 februari 2011 22:02

Nu känns det som om det är lov på riktigt, för imorgon är det ingen skola. tummen upp! (y) Idag har jag inte gjort mycket, bakade kladdkaka förut, muuums!


Har mer eller mindre tänkt hela dagen på hur mycket jag saknar min bästavän, evelina. Jag saknar seriöst ALLT med henne, allt. Hennes idiotisk idéer, hennes löjliga påhitt, hennes töntiga och charmiga skratt, hennes lite smått galna humor, hennes söta leende, hennes kramar, hennes pussar, hennes sätt att få mig att skratta tillochmed när jag vill gråta och bara försvinna. hon är dragningskraften som håller mig kvar på jorden. Vad vore väll lilla jag utan henne? ingenting. Hon är den finaste som finns, min nummer 1. Det finns ingen i hela världen som känner mig så bra som hon, det finns ingen som förstår mig så bra som hon, det finns ingen som gör mig så glad som hon. Hon är det bästa som har hänt mig, min bästavän är bättre än allt. Jag tror att när man är ifrån någon man älskar så förstår man hur mycket denna någon betyder för en. Jag kan inte tänka mig ett liv utan min evelina, aldrig. När evelina berättade att hon skulle flytta och byta skola så grät jag, läänge. Men även då fick hon mig att skratta, men med tårar i ögonen. Det är verkligen en egenskap guld värd. Jag saknar det.

Ibland när det händer nått i skolan, eller när jag bara är ledsen för nått så vill jag alltid gå till henne, men sen minns jag... hon är ju inte där. den här fina ungen har verkligen förändrat mitt liv, till det bättre. Hon har fått mig att uppskatta saker, se detaljerna och läsa mellan raderna. inte bara se ytan lixom. att vara tacksam för det man har. När jag är med min bästavän känner jag hur alla bersvär och problem försvinner och bleknar för stunden. Hon håller min hand genom allt, genom eld och vatten, vått som torrt. Vi har en hel del minnen tillsammans, dom är för många för att tas upp här, haha! 

Jag saknar dig evelina, jag älskar dig!

 

Elma hjärta Evelina.

 

  

 

 

      

världens vackraste människa!

 

puss, ciao :*

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards