eelma

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Sparks fly.

Av eelma - 27 februari 2011 11:47

godmorgon alla ! hehe ja jag vaknade precis (a)

Igår innan jag somnade så tänkte jag lite på vad jag ska göra idag... ska nog vara duktig och städa mitt rum och tvätta mina kläder. Men nu ska jag berätta lite om torsdagen och helgen !

torsdag : Åkte till Ullricehamn med skolan, friluftsdag, och åkte skidor. Va med Åsa, Simon och Andreas för det mesta. `HAHA, Andreas åkte skidor för andra gången i sitt liv, och han såg ut som en gammal gubbe när han åkte ! HAHAHA ! han va inte rädd och bara körde hur fort som helst. haha, han ramlade första åket...sicken hit va ? :D

haha okej, jag va väll inte den som stod upp på skidorna mest heller men. haha först i början gick det skit bra lixom, jag ramlade inte eller nått .. men sen när jag börja stanna mitt i backen eller för att vänta på nån så ramlade jag VARENDA gång! och så fick jag kramp i foten och va tvungen att lägga mig ner mitt i backen för att det gjorde så ont! sen när smärtan försvann så skulle ju Simon och Åsa hjälpa mig upp, men det gick seriöst inte ! hahaha lyckat! jaja, dagen slutade med en väldigt trött jag :)


I fredags hände inte så mycket, gjorde fiskpinnar och potatis på hk.tråkade på matten och so... Sen hade vi musik, ev, alltid lika kul! spelade med Etta, som är verkligen skit duktig på gitarr och sjunga! vi spelade typ Where I Stood, Halo och Brown Eyed Girl :)

Igår Lördag va jag i borås med mamma och min lillasyster.. vi skulle handla lite till min pappa och sen hittade jag ju en hel del saker också :) jag lägger ut en bild sen på det jag köpte :) Vi käkade på Burger King, bk. och sen handlade vi på Ica Maxi. Min brors flickvän, Sara, kom hit på kvällen, vi kollade på melodifestivalen, nån film och så målade vi våra naglar med nagellack jag köpte, crack lack och några andra färger, visar på bilden sen :)

ja det va min helg, mysig ! :)

  

Hel kass bild kavlité men en lite bild på mig och min bästa killkompis Andreas, precis innan hk :)


TTYL♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards