eelma

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Bad day.

Av eelma - 22 februari 2011 16:38

hejsan. Min dag har väll inte varit riktigt toppen.. Vaknade i ett iskallt rum imorse, ingen hit. Jo och igår så hände det nått med min rygg så har haft ont hela dagen, och mitt knä har inte varit som det ska det heller ! åh, inte kul! varför kan det inte bara vara bra hela tiden ? varför måste man ha ont och vara trött ? det vore ju så bra om man slapp allt sånt, eller hur?! Iaf så hade vi idrott, körde toppsboll, haha något kuligt påhitt dom har kommit på på våran skola ! ;) Tog det ganska lugnt hela lektionen pga min rygg. Hahaha, gick mest omkring och skrek när bollen kom nära.. är lite bollrädd sådär.... :$

Nu ska jag väll ta och plugga lite, lägga in lite bra musik på min mp3 och sen packa min väska jag ska ha med mig till Åsa imorgon, ska sova där för på torsdagen ska vi åka skidor i Ulricehamn med skolan. orkar inte ta med allt på bussen på morgonen till skolan så åker med Åsa ist :) Kommer nog bli en kanon dag, torsdag, ska lära min lille Andreas att åka... han har bara åkt en enda gång i hela sitt liv, sött :') haha !


Sen tänkte jag börja visa lite vad jag har på mig på dagarna :)

Dagens look:

  

blus (lindex)

cardigan (hm)

Jeans (gina tricot)

Armband (fått från Åsa)

 
 
Inga Johannsdottir

Inga Johannsdottir

22 februari 2011 20:58

Digger outfiten! <3
Saknar dig tjejen min <3
hahha jeg suger i svensk, men i alle fall kjempe fin blogg og jeg savner deg kjempe mye!

http://ingibjorg.blogg.no

eelma

22 februari 2011 21:08

hihi tack!
saknar dig baby!
hahaha, tack !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards