eelma

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av eelma - 21 januari 2012 16:41

Jag har faktiskt ingen som jag kallar min "bästa vän" och som är bättre än alla andra. 
Jag har några väldigt nära vänner som betyder allt för mig. 
Mina närmaste vänner är dom jag går till när allt är åt helvete och när det känns som om ingen förstår mig. Mina närmaste vänner är dom som vet mest om mig, förstår mig och som jag mår bäst tillsammans med! 

Mina närmaste vänner får mig alltid att skratta och dom kan jag va mig själv med och känna att dom inte ställer några krav och att dom inte dömmer mig för något jag gör eller säger.

Det kan hända att jag och mina vänner bråkar men vi förlåter alltid varann och allt blir precis som vanligt. 
Jag tar inte mina vänner för givet och berättar för dom hur mycket jag tycker om dom.


Ingen nämnd, ingen glömd :-)


   

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards