eelma

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Dag 5 – Min bästa vän

Av eelma - 21 januari 2012 16:41

Jag har faktiskt ingen som jag kallar min "bästa vän" och som är bättre än alla andra. 
Jag har några väldigt nära vänner som betyder allt för mig. 
Mina närmaste vänner är dom jag går till när allt är åt helvete och när det känns som om ingen förstår mig. Mina närmaste vänner är dom som vet mest om mig, förstår mig och som jag mår bäst tillsammans med! 

Mina närmaste vänner får mig alltid att skratta och dom kan jag va mig själv med och känna att dom inte ställer några krav och att dom inte dömmer mig för något jag gör eller säger.

Det kan hända att jag och mina vänner bråkar men vi förlåter alltid varann och allt blir precis som vanligt. 
Jag tar inte mina vänner för givet och berättar för dom hur mycket jag tycker om dom.


Ingen nämnd, ingen glömd :-)


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards