eelma

Alla inlägg under september 2011

Av eelma - 2 september 2011 19:07

Hej goooodingar ! är nu tbx, internetet funkar igen efter att mamma ringt runt som en galning för att fixa det, tack mammsen !
Dagen har varit helt okej, inget speciellt eller så. HAHA, jag och Sabina lacka ur på syslöjds läraren för att hon tvinga oss att ta av skorna, usch..

Sitter nu och spelar lite på gitarren, mys. Äntligen heelg!
Imorgon ska jag till Tove för att fira hennes födelsedag med hennes släckt.


Mammsen va och hämtade ut sin iPhone 4 förut.. fan vad fuskt. Så går jag runt med min fula jävla nokia, tack.Önskar mig BARA en iPhone 4 i julklapp och födelsedags present nu! :)

  mamma har den vita..vill också ha den ! :o

Av eelma - 1 september 2011 21:26

  

Jag kan inte prata med dig när du tittar bort
snälla ge mig två sekunder innan du ger upp
kan vi inte vara nära bara en minut
Av eelma - 1 september 2011 16:52

Hej snyggon. Internetet funkar inte än, tyvärr. Livet utanför bloggen rullar på, det gamla vanliga lixom, inget speciellt. Massa skola, lite sömn. Tänkte bara berätta att jag lever, så nu vet ni. Hör av mig när internetet funkar, ha de.

 

Ovido - Quiz & Flashcards