eelma

Alla inlägg den 18 september 2011

Av eelma - 18 september 2011 18:21

Är så hungrig att jag tror jag dör! Har inte ätit nått mer än sour cream stjärnor idag, helt galet..jag vet. Men tack gode gud för att mamma står och lagar mat just nu ! Ska ner och duka och sen ska vi äta, mums. Jag skriver mer sen, kramis :)



Av eelma - 18 september 2011 13:38

 

Av eelma - 18 september 2011 12:15

 Världens absolut sötaste Elinne har skaffat sig en blogg ! Hon har inte riktigt fått ordning på designen och sånt med det kommer väll. Klicka på bilden för att komma till hennes nystartade blogg ! :)

Av eelma - 18 september 2011 11:15

Godmorgon världen. hur mår ni idag ? :)

Själv mår jag bra, än så länge iaf. Idag blir det bara jag och mina syskon hemma, rätt chill ändå. Tänkte gå ner till vardagsrummet och va lite social med dom, kolla på tv och så. :) ttyl :)

        totaly nyvaken♥

Ovido - Quiz & Flashcards