eelma

Alla inlägg under maj 2011

Av eelma - 14 maj 2011 21:22

Sitter här med lillasyster, kollar på starten av Eurovision ! vet inte riktigt vilket land jag hejar på.. har lixom inte kollar speciellt mycket innan ikv, men lär ju lätt få flera favoriter ! Snart kommer väll mamma och CO hem ! ska få min efterlängtade kebabtallrik då ! ååååååh vad gott det ska bli !  det är så jag laddar inför beach 2011 ! kanske bloggar mer ikväll, kanske. vi hörs, pussen !

-

Av eelma - 14 maj 2011 19:22

 


Tycker dom är snygga, enkla och prisvärdiga från Gina !  

Hiss eller diss enligt dig ? Enligt mig är dom hiss !

Av eelma - 14 maj 2011 16:08

Gårdagen va underbar !

Följde med Åsa hem och vi fixade oss där. åkte till Linda halv 7 och åt mat, tårta och massa snack. Vi lyssnade på go musik, hon öppnade presenter och vi spelade "jag har aldrig" vilken ledde till en massa skratt och en hel massa roligt prat ! Åkte hem halv 11 för Linda, Åsa, Helena och Sandra skulle sedan vidare till Klubb Kronan. En underbar kväll med underbara tjejer ! tack alla :)
Somnade runt halv 12 tror jag. Nu ska jag fortsätta städa.

 

Finaste tjejerna ! blixten är ivägen för Elins söta fejs! (n'

 

Fina födelsedagsbarnet, Grattis Linda ! :)

Av eelma - 12 maj 2011 20:48

blev inget bloggat igår för att det åskade när jag satt och skrev, va tvungen att stänga av internetet ( ? )  pluggade lite och gjorde nått uppdrag i SO.

Vaknade imorse och kände mig förkyld, är fortfarande förkyld.. Dagen har varit helt okej. Köpte en liten present till Linda som hon ska få imorgon på sitt lilla kalas, längtar ! Imorgon är det fredag, ääääntligen. HK, so, matte och musik ev. sjukt chill ändå lixom. Kollade film hela NO lektionen idag, det va verkligen sjuuukt segt, inge kul alls men bättre än att jobba iaf. Kom hem och det började åska typ direkt.. mamma körde lillasyster åkte på hennes ridning och pappa jobbar. va hemma själv,pluggade lite till NO provet som är på.. eh.. typ nån gång nästa vecka.

Tränar med Etta på låten imorgon på musiken ev , hoppas verkligen det går bra även om jag är lite småkrasslig !

Vi hörs imorgon kväll eller på lördag, ha de puss !

  du får min vardag att glittra !


Av eelma - 10 maj 2011 20:42

Orkade som sagt inte blogga igår, va inte på humör lixom. ni får ursäkta..

Dagen har varit jätte bra, faktiskt! lektionerna va ju inte speciellt kul osv men det går väll inte att ändra på? nää. Har för övrigt varit på bra humör hela dagen. hahaha jag och sofia skulle gå orienteringen på idrotten tillsammans. och så va vi i skogen och vi hittade INGENTING.. andreas fick hjälpa oss, och då hittade vi en enda ! haha, vi är sämst ! Hade livskunskap, vi snackade om reklam och uppgiften blev att försöka sälja sin kompis.. andreas försökte sälja mig, hahahaha sjukt kul va det iaf ! :)

Kom hem och åt, la mig i solen med lite plugg och gick sedan in när solen försvann.. somnade på soffan och sov till nu. hääääärligt !

Nu ska jag bara vänta på att mamma kommer in och medans jag väntar får jag väll göra klart Uppdrag 5 i so !

vi hörs, ha de!

 

Av eelma - 9 maj 2011 18:45

SKolan va som vanligt sjuuuukt seg. vaknade klockan 6, fixade mig, åt frukost och cyklade sen till bussen. tråkiga lektioner osv.. Känner inte riktigt för att skriva nått idag. vi hörs imorgon, godnatt!

Av eelma - 8 maj 2011 21:27

Dagen har spenderats med att städa, fixa lite smått hemligt och fixat lite mer, hahaha intressant va? ;)

Grillade förut, jätte gott vare. åt glass med varma bär och chokladsås till efterrätt, muuuumma!

Ritade lite smått också, inget bättre för mig lixom.. jätte fint !

  
och åååååh vad jag längtar tills jag får pengar! ska beställa klänningen jag visade er igår, kommer bli så fin till skolavslutningen ! :D om ni inte minns vilken det va så kan ni klicka här !


Nu ska jag duscha och sedan sova, vi hörs imorgon. puss !

Av eelma - 8 maj 2011 15:30

Om du var 16 & skulle välja gymnasielinje igen.

Är ju inte 16 än.. har ett helt år kvar tills jag måste bestämma mig vilken linje jag vill gå och vad jag vill bli.

Jag vill gå en musiklinje. kombinera plugg med intresse lixom. jag älskar ju musik, alla sorter. jag tror iaf att jag vill gå en musiklinje, det är väll det som lockar mest. annars barn och fritid, kanske vill bli frisör eller nått sånt liknande också.. svårt att veta precis vad jag vill lixom.. Men jag vill iaf mest av allt, just nu, gå en musiklinje. Här i Herrljunga finns det inga musikprogram.. så får plugga nån annanstans, och det är ju det jag vill :)  ah, nu vet ni lite iaf..

ska nu dra ut, köra in lite ved, grilla lite senare och mer vet jag inte :)

ttyl, pussen !

 

Ovido - Quiz & Flashcards