eelma

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av eelma - 6 maj 2011 18:44

Skolan va som vanligt, små seg. Har bestämt låt till skolavslutningen. What are words - Chris Medina. jätte fin låt och kille som sjuger låten har verkligen en fin personlighet. om ni inte har hört låten så tycker jag ni ska lyssna på den och ta reda på historian bakom den! Jag sjunger och Henrietta spelar gitarr till. Hon är jätte duktig ! Känner på mig att det kommer bli jätte bra. Är inte så jätte långt dit nu, längtar lite.. :) Gjorde ett gammalt prov från 7an som jag helt hadde missat då och fick G+ på det, bra.

Resten av kvällen spenderas nog hemma, ska in till herrljunga och handla lite och sen tv eller film tror jag. Helgen blit nog inget speciell, bara hemma och fixa. Nästa helg ska jag iaf till Linda och fira hennes fördelsedag, ååååh jag längtar ! :D

skriver lite senare ikv tror jag, ha en bra fredagskväll alla ! :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards