eelma

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av eelma - 13 mars 2011 21:27

Tidsfördriv, japp.

Personlighet;
Vad heter du? elma steinsson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Vet inte
Vart bor du: Herrljunga
Hur lång är du: 165,5cm
Ögonfärg: Blågrön
Hårfärg: ljusbrunt

Skulle du vilja;
Krama någon nu? Hade inte vart helt fel!
Hålla handen med din älskade?

Pratar du fortfarande med;
personen du kysste senast? Ja :)
han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? haha vet inte vem som va först ;)
han som fick dig gråta sist? Ja
hon du klappa till senast? brukar inte slåss på riktigt .


Brukar du;
krama dina killkompisar? ja
Strula på fester? har hänt (;
Snacka i mobilen flera timmar om dagen? nej


Har du?
ljugit för dina föräldrar? Ja, nån gång
sovit i samma säng som det motsatta könet? ja
sovit mellan två killar/tjejer? ja


Kläder;
Vad använder du just nu för jacka: Min svarta vinterjacka och min andra svarta jacka

Vad använder du just nu för skor: svarta skor. hahah :)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: pyjamas


Senaste personen som;
Du pratade med: face to face, lillasyster
Du gick på bio med: Mamma, pappa, bror och syster
Du gick på stan med: eeh.. mamma och bror tror jag?
Du kramade: Lillasyster
Såg dig gråta: Åsa
Skällde på dig: lillasyser-.-

Har du någonsin;
Bråkat med ditt husdjur: 24/7 baby! hahahahaha ?
Drömt något helt galet och så har det hänt?  ja ;o.
Är du ensam just nu: mh, jaa..
Vill du gifta dig: Ja, men inte än på några år iaf.
Vill du ha barn: Ja men inte nu.

Extra stuff;
Tar du droger: Nej
Vad är du mest rädd för: Att såra folk, att inte vara bra nog. förlora vänner. och mörker.
Vilka kläder sover du i: pyjamas,
Vart vill du gifta dig: vet inte än, kanske på island :)
Kör du bil: Nej, har inte körkort så nej.
Har du ett jobb: nix, har skolan...
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja!
Är du ett hälsofreak: Nej, försöker inte vara direkt heller.
Har du någon tatuering: Nej, men vill ha!

De senaste 48timmarna har du;
Gråtit: ja
Köpt något: nej
Varit sjuk: i huvudet, ja alltid :) och sen börjar jag nog bli förkyld...
Sjungit: ja, såklart!
Sagt - hej jag är FJOOORTIZ: så fort jag ser nån !
Träffat någon ny: ja
Saknat någon: yees
Kramat någon: ja
Kysst någon: nej


Vilken;
Tidning läser du: vene
Buss åker du oftast: skolbussen
Frisyr har du: uppsatt
Dag fyller du år: 20 december, tisdag i år

Senaste;
Film du såg: Älska mig
Sak du stal: Den här listan :)
Mat du åt: köttgryta och ris

Av eelma - 13 mars 2011 18:49

Ska ut med min och min lillasysters fina hundar ! orkar egentligen inte men man måste ändå.
bloggar igen när jag kommer in, vilket blir om typ en kvart, det är ju mörkt ute och jag är mörkrädd ;$

  Min fina lilla galna vovve! Hanna :*

  Min lillasysters sötnos till hund, Anton! :*



Blogg u later :*

Av eelma - 13 mars 2011 11:52

hejhej, hade en bra kväll hos Åsa igår. massa skratt som alltid ! :)

kom hem för några timmar sedan, typ kvart i nio. har plonkat lite på gitarren och så. Ska väll försöka städa mitt rum ordentligt idag, känner att det behövs osv.

nu ska jag gå ner och spela Yatzy med lillasyster, storebror och sara :)

blogg u later !;*

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards