eelma

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

tidsfördriv, japp.

Av eelma - 13 mars 2011 21:27

Tidsfördriv, japp.

Personlighet;
Vad heter du? elma steinsson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Vet inte
Vart bor du: Herrljunga
Hur lång är du: 165,5cm
Ögonfärg: Blågrön
Hårfärg: ljusbrunt

Skulle du vilja;
Krama någon nu? Hade inte vart helt fel!
Hålla handen med din älskade?

Pratar du fortfarande med;
personen du kysste senast? Ja :)
han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? haha vet inte vem som va först ;)
han som fick dig gråta sist? Ja
hon du klappa till senast? brukar inte slåss på riktigt .


Brukar du;
krama dina killkompisar? ja
Strula på fester? har hänt (;
Snacka i mobilen flera timmar om dagen? nej


Har du?
ljugit för dina föräldrar? Ja, nån gång
sovit i samma säng som det motsatta könet? ja
sovit mellan två killar/tjejer? ja


Kläder;
Vad använder du just nu för jacka: Min svarta vinterjacka och min andra svarta jacka

Vad använder du just nu för skor: svarta skor. hahah :)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: pyjamas


Senaste personen som;
Du pratade med: face to face, lillasyster
Du gick på bio med: Mamma, pappa, bror och syster
Du gick på stan med: eeh.. mamma och bror tror jag?
Du kramade: Lillasyster
Såg dig gråta: Åsa
Skällde på dig: lillasyser-.-

Har du någonsin;
Bråkat med ditt husdjur: 24/7 baby! hahahahaha ?
Drömt något helt galet och så har det hänt?  ja ;o.
Är du ensam just nu: mh, jaa..
Vill du gifta dig: Ja, men inte än på några år iaf.
Vill du ha barn: Ja men inte nu.

Extra stuff;
Tar du droger: Nej
Vad är du mest rädd för: Att såra folk, att inte vara bra nog. förlora vänner. och mörker.
Vilka kläder sover du i: pyjamas,
Vart vill du gifta dig: vet inte än, kanske på island :)
Kör du bil: Nej, har inte körkort så nej.
Har du ett jobb: nix, har skolan...
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja!
Är du ett hälsofreak: Nej, försöker inte vara direkt heller.
Har du någon tatuering: Nej, men vill ha!

De senaste 48timmarna har du;
Gråtit: ja
Köpt något: nej
Varit sjuk: i huvudet, ja alltid :) och sen börjar jag nog bli förkyld...
Sjungit: ja, såklart!
Sagt - hej jag är FJOOORTIZ: så fort jag ser nån !
Träffat någon ny: ja
Saknat någon: yees
Kramat någon: ja
Kysst någon: nej


Vilken;
Tidning läser du: vene
Buss åker du oftast: skolbussen
Frisyr har du: uppsatt
Dag fyller du år: 20 december, tisdag i år

Senaste;
Film du såg: Älska mig
Sak du stal: Den här listan :)
Mat du åt: köttgryta och ris

 
 
danila

danila

17 mars 2011 19:22

söt är du elma :)

http://www.danila.se

eelma

17 mars 2011 20:41

aw tack danila, detsamma ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Presentation


Elma, 15 år. Bor ute på landet utanför en liten håla kallad Herrljunga.
Nått annat ointressant som ni vill veta så kommentera, fråga eller maila !

Sök i bloggen

Fråga mig

16 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

pictures

 

     


Ovido - Quiz & Flashcards