eelma

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

händigt.

Av eelma - 13 september 2011 16:14

Att ligga hemma sjuk i 2 dagar blir lite långtråkigt.. och eftersom jag inte hade nått bättre för mig så jag ställde mig och vek ALLA mina kläder ! kul att jag inte ens använder hälften av dom.. Iaf så hittade jag en ganska vanlig, svart tröja. Det enda felet med den va att den hade en jävla pälskrage, och det va inte direkt snygg heller.. :o Så..händig som jag är så letade jag fram syväskan och satte mig och började sprätta upp stygnen. Det tog sin lilla tid att få bort hela kragen från tröjan, men det va värt de! Trodde först att det skulle finnas fula märken efter där kragen satt, men icke sa nicke ! Fanns inte ett enda spår kvar av kragen..wiho! :D Och hur bra va inte det här då? Jag som precis tappat bort min andra svarta tröja.. och nu, snål som jag är, slipper jag lägga pengar på en ny, as bra ! :D 


FÖRE:

 

 EFTER:

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards