eelma

Direktlänk till inlägg 9 september 2011

looks like we got something going on !

Av eelma - 9 september 2011 18:42

Dagen har varit, kortfattat, helt okej. Har haft ont i huvudet, halsen och ryggen hela dagen..ååååh vad jag blir trött på det här! Önskar verkligen att min rygg va som den skulle, men nej då.

Mamma och pappa åkte iväg till Helsingborg idag för att mamma skulle jobba på en hundutställning så över helgen får jag, min bror och lillasyster vara själva hemma, duktiga som vi är. Imorgon åkter jag dock iväg till Rebecca och Lucas för att umgås med dom, sover där till söndag så blir vekt med inlägg och uppdateringar...just so you knooow :) 

Ska snart åka med min bror in till Herrljunga för att handla lite till tacos och godis, får ta med mig lite halstabletter hem och kanske en liten tidning :) Resten av kvällen spenderas med syskonen framför tvn, mysigt ! ttyl 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards