eelma

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

back on track !

Av eelma - 12 augusti 2011 19:50

Nu är jag tillbaka ! Jag tog en liten paus från bloggen. Kände att jag inte hade nått att skriva om och att det bara skulle bli drygt lixom. Jag har haft ett par dagar att samla mig och bli lite starkare :) Har umgåtts med min familj och min fina bästa vän.


Jag, Åsa och min lillasyster åkte in till Borås i onsdags. Vi missade både 11.08 och 11.16 tåget så vi fick vänta i herrljunga tills nästa tåg kom, klockan 12.45 Vi käkade på thai stället i herrljunga och beställde tid för att fixa våra ögonbryn. Sen kom tåget och vi åkte. Vi shoppade massor, fikade och hade det jätte kul. Jag visar lite senare vad jag köpte :) Jag älskar verkligen när det är rea ! :D


Sov över hos Åsa och åkte sedan hem och grillade med familjen, mums. Vi såg Im number 4 också, helt otroligt bra film. Rekomenderar den starkt ! Kunde sedan inte somna förens klockan 3-4 för att våran valp skrek och gnällde hela natten.. suck.

Idag vaknade jag klockan 1 och gick ner och hjälpte min bror att städa lite i vardagsrummet. Sen gick jag ut med min hund och ränsade sedan bort alla brännesslor i deras hundgård. Va sjuukt varmt i mjukis dress och med vinter vantar ! trodde seriöst att jag skulle dö av värmeslag ! :o Duschade och tog mig en macka och ett glas mjölk. Har suttit framför datorn kanske en halvtimma nu. Ska väll äta snart antar jag. Galet hungrig :o


blog u later, xoxo.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards