eelma

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av eelma - 21 augusti 2011 20:50

Hej snyggingar ! Tänkte ta mig en dusch men innan det ansiktsmask för att fräscha till mig lite osv. Måla naglarna och hårinpackning. Sedan är det dags att sova för att orka upp imorgon, tack gode gud att jag börjar bli trött ! Smått taggad inför skolan imorgon, men ett par veckors sommarlov till skulle inte sitta fel ! Blir nog inga mer inlägg ikväll, får höras imorgon. Kraaaamis !

       3 lite halvt smågalna cam bilder ! hahaha, bjuder helt !

Av eelma - 21 augusti 2011 15:43

känns ju väldigt stabilt att vakna 14.40 sista sommarlovs dagen. Med tanke på att jag ska sova rätt tidigt ikväll och vakna vid 6 imorgon. Får ta och hålla mig sysslesatt hela dagen så jag använder min energi till nått vettigare än tvn och soffan. tvätta, dammsuga, städa mitt rum och gå ut med vovvarna. Mina föräldrar och min lillasyser kommer hem om ungefär en timme, dom har varit på IPO SM hela helgen och kommer snart hem :) Daniel och Sara är ju två riktiga grisar, stökar till och sen får jag städa.. kul.
Ha en fortsatt bra dag så skriver jag mer senare, puss! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards