eelma

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

är knappt trött och behöver nått att göra, typ.

Av eelma - 22 maj 2011 01:18

Tidsfördriv, japp.

Personlighet;
Vad heter du? elma steinsson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Dooon't know
Vart bor du: Utanför Herrljunga
Hur lång är du: 165,5cm
Ögonfärg: Blågrön
Hårfärg: ljusbrunt,helt ofärgat.

Skulle du vilja;
Krama någon nu? jaao
Hålla handen med din älskade? aao

Pratar du fortfarande med;
personen du kysste senast? Jaaao
han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? vem va först egentligen? ;) men aa det gör jag säkert ^^
han som fick dig gråta sist? ja
hon du klappa till senast? HAHA ja, men det va inget seriöst ;)

Brukar du;
krama dina killkompisar? händer
Strula på fester? händer väll
Snacka i mobilen flera timmar om dagen? nej


Har du?
ljugit för dina föräldrar? Ja
sovit i samma säng som det motsatta könet? ja
sovit mellan två killar/tjejer? ja


Kläder;
Vad använder du just nu för jacka: Svart, ganska tunn jacka.

Vad använder du just nu för skor: Vita "vanliga" skor typ ? ;o
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: det jag har på mig, underkläder och tshirt.


Senaste personen som;
Du pratade med: bror
Du gick på bio med: Mamma, pappa, bror och syster
Du gick på stan med: Familjen tror jag
Du kramade: Jonathan

Såg dig gråta: vet inte
Skällde på dig: min hund ;)

Har du någonsin;
Bråkat med ditt husdjur: hela tiden vafan ?!
Drömt något helt galet och så har det hänt?  HAHAHA, ja !
Är du ensam just nu: aao :(
Vill du gifta dig: Jaaaa !!
Vill du ha barn: Jaaa

Extra stuff;
Tar du droger: Nej!
Vad är du mest rädd för: Mörker och kossor.
Vilka kläder sover du i: T-shirt och trosor
Vart vill du gifta dig: Har inte funderat nått på det serru !
Kör du bil: nej, tyvärr inte !
Har du ett jobb: nixellipix, skolan !

Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, jag älskar det!
Är du ett hälsofreak: HAHAHAH nej, verkligen inte, ttyp.
Har du någon tatuering: Nej, men vill ha !

De senaste 48timmarna har du;
Gråtit: nooope :)
Köpt något: ja
Varit sjuk: näh, förutom i huvudet, där är jag alltid sjuk !
Sjungit: yes i have
Sagt - hej jag är FJOOORTIZ: asså det är så sjukt coolt va ?! och ja, jag säger det var femte minut ! :o
Träffat någon ny: jaaa :)
Saknat någon: ah.
Kramat någon: jaaapp
Kysst någon: yes


Vilken;
Tidning läser du: knallebladet !!!! <3
Buss åker du oftast: skolbussen
Frisyr har du: just nu? uppsatt i en knut.
Dag fyller du år: 20 december, tisdag i år.

Senaste;
Film du såg: Fucking Åmål
Sak du stal: är ingen tjuv :o
Mat du åt: mack, om det räknas som mat?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards