eelma

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

DAG 7.

Av eelma - 11 april 2011 17:17

Min bästavän.

Jag har inte bara en bästavän, jag har 2.


Evelina Larsson.

vi träffades för ca 3 år sedan. hon bodde hos sin pappa i Hudene, där jag gick i lågstadiet, men gick i skolan i vårgårda. Vi gick i samma kör och träffades varje onsdag eftermiddag. Vi blev väldigt fort bra vänner, vi hade samma humor, tyckte om samma saker. Ända sedan första gången vi träffades visste vi att vi skulle bli bra vänner. Hon är verkligen en vän värd att döda för. Hon lättar alltid upp stämningen, får mig alltid att skratta och må bra.
Innan jullovet förra året, 2010, flyttade hon till sin mamma i vårgårda. Just då mådde jag inte alls bra, jag grät väldigt mycket och trodde att vi skulle glida isär. Men tänk så fel jag hade! Oavsett hur lång tid det går tills vi ses så vet jag att Evelina är min bästavän och så är det bara. Elma & Evelina, föralltid. Den bruden är verkligen helt underbar! min soulsister, ängel och älskling! jag älskar dig Evelina !  


Nu till min andra bästavän...


Andreas Persson.

Vi träffades första gången när vi började samma klass i 7an. Vi pratade inte förens efter några månader. Men inte förens i början av 8an blev vi riktigt bra vänner. Vi snackar om allt mellan himmel och jord och jag känner mig avslappnad med honom. Han är en riktig clown! Han ska alltid skämta till det och göra allt så roligt som möjligt. Haha, han vill alltid bli sedd och höras...det är vi nog ganska lika med (a) egentligen så finns det nog bara en skillnad mellan oss... han är kille och jag är tjej, haha :) Det bästa med honom är nog att han alltid försår. För det mesta behöver jag inte säga vad jag tycker eller tänker om vissa saker, han bara vet. Han lyssnar alltid och tröstar. :) När jag skämtar med honom så skämtar han alltid tillbaka. Han är verkligen en underbar kille, han är som en bror :) han är världsbäst!

 

 
 
Ingen bild

ewfrfasgdsfh

12 april 2011 19:16

Den bilden va på discot när ni skulle dricka upp min dricka:/O

jag spydde ju nästa:§

eelma

12 april 2011 20:55

hahaha ja det va det säkert ;d

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eelma - 10 februari 2012 07:36

Nu har jag bloggat här i ungefär ett år och nu ska jag byta till Devote !!!! JAG SLUTAR NU BLOGGA HÄR AND YOU KNOW WHERE TO FIND ME!      |     |      V    http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eelmasteinssoon.devote.se/ http://eel...

Av eelma - 6 februari 2012 17:41

Haft en braa måndag. Inga "jobbiga lektioner. Lyxade till med en pizza och lite nytt till mitt ego. Nytt puder, läppbalsam och body butter.      ...

Av eelma - 5 februari 2012 21:16

Hejhej! Har spenderat min helg med Tove, vilket har varit suuupermys ! Massa skratt, snack, knasigheter och mys ! Hinner inte berätta så mycket nu så vi skippar de! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan mysa ner i sänge bredvid min lillasyster so...

Av eelma - 4 februari 2012 22:57

     

Av eelma - 4 februari 2012 20:08


Vad har ni för er kära läsare? :-)Själv sitter jag i Toves soffa och kollar på melodifestivalen. Hade ingen aning om att det va ikväll, men eftersom alla skrev det på facebook så blev jag lyckligt överraskad och sitter nu bänkad i soffan och tittar !...

Ovido - Quiz & Flashcards