eelma

Alla inlägg den 16 april 2011

Av eelma - 16 april 2011 23:09

Har känt mig mer eller mindre som en städerska hela dagen.. har rätt ont i ryggen efteråt, kalas! men rent blev det iaf, har jag inget att göra imorgon kan jag ju städa mitt rum.. en fortsättning på min karriär som städerska lixom!
Är riktigt trött nu faktiskt och tänkte kolla på en film snart.. typ.

har varit ganska lat med "30 dagar" saken, men ska fortsätta!

har inget intressant att skriva.. höres!

  världens sötaste !

Av eelma - 16 april 2011 11:41

Vaknade runt 10 tror jag.. lillasyster kom in och bad mig hitta receptet till kladdkaka, följde ist med henne ner och hjälpte henne baka. Har dock inte smakat än, men gör det sen när gästerna kommer :)

Nu: Ska städa storebrors rum. digga lite go musik! hade.s

Av eelma - 16 april 2011 01:30

Förlåt för extremt dålig uppdatering dom senaste dagarna! har inte haft någon större lust att skriva eller knappt ens ta upp datorn. Men nu vet ni att jag lever! haha. Påsklov nu och så.. känner mig inte speciellt taggad inför det faktiskt om jag ska va ärlig, vet inte varför. Kan va så att jag inte riktigt fått the feeling än, haha ;) Har känt mig väääldigt trött dom senaste dagarna, behöver nog sova ut under lovet!

Dagen har verkligen varit chill. Sovmorgon till kvart i 9. sen hk med Anna, anita va inte där. 3 grupper skulle göra sallad, en skulle göra saft, en skulle göra scones och en skulle göra kladdkakemuffins! jag och jonathan gjorde kladdkakemuffins och dom blev kalas! fick sluta ganska mycket tidigare, en halv timma typ. rast och sen matte, efter det SO. Polisen kom och pratade om mopeder på SOn, vi fick se en film om en kille som lånade sin kompis moped och körde utan hjälm. han skulle köra om en bil som saktade ner och såg inte att det va en traktor framför bilen och körde rätt in i den. Det va inte nån speciellt mysig film.. Hade inställd musik på elevensval. Va med Robin, Emil, Affe och Agnieszka ist, kalas!

eftermiddagen och kvällen skulle spenderas med min Jennypenny, men så blev det inte.. får ta det en annan gång ist ! :)

Lovet är inte speciellt planerat eller så, men känns som om dagarna ändå inte räcker till.. hm. Vill absolut inte sitta hemma heller, så sjukt drygt lixom.
Nu: Sätta på en bra film och försöka somna famför den.

  lagom söt och gammal nattbild. hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards